poniedziałek, 1 lipca 2013

Agilitowe poranki


W piątek zamówiłam tunel do naszego małego toru, więc gdy tylko dzisiaj go odebrałam, pojechaliśmy na działkę go wypróbować. Może nie jest on jakiś super profesjonalny, ale jak na nasze warunki w zupełności wystarczy. Niko coraz ładniej zaczyna pracować, rozumie moje intencje także nie mam na co narzekać. Toru na zawodach nie podbijemy, do klubu też mamy marne szanse się zapisać (taa, nie ma to jak mieszkać na wygwizdowie) no, ale działamy coś we własnym zakresie.
Mam dla was krótki filmik z dzisiejszego treningu i zaznajomieniem się z tunelem.



Tak wygląda obecny stan naszego toru. Na dniach dojdzie nam jeszcze slalom i nieco później huśtawka. Prawda, że mega professional? :P



W ogóle pragnę życzyć naszym czworonogą w dniu dzisiejszego święta wszystkiego najpsiejszego!
Trzymajcie się


9 komentarzy:

  1. Filmiku na razie nie obejrzę, bo nie mam limitu :P
    Również wszystkiego najpsiejszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam kiedy indziej ;)
      Pozdrawiam i dziękujemy!

      Usuń
  2. Filmik jest ok. Jak na domowe warunki idzie Wam świetnie xD
    Wszystkiego najlepsiego ;*
    Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz kepiej Wam idzie ;) bardzo fajny tor :)

    Pozdrawiamy i składamy najlepsie życzenia :)
    Jukia&Toffi

    OdpowiedzUsuń
  4. Super filmik!
    Nie wiem co ty chcesz od tego toru? jest fajny :)
    Ja się chyba nigdy nie doczekam nawet tego co macie Wy...
    Pozdrawiam!
    Roksana&Fifi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Niee ja nic nie chcę od tego toru ;) Jak na nasze przydomowe warunki w zupełności wystarczy, a ambicji na zawody póki co nie mamy. Jak jeszcze dostawimy slalom i huśtawkę to w ogóle będzie super.
      Pozdrawiamy!

      Usuń
    2. No macie super...! :))

      Usuń